Teac CD-W548E ;/

Autor: mamura_at_op.pl
Data: Sat 15 Feb 2003 - 22:33:18 MET

Nagralem plytke predkoscia 4x i od razu sprawdzilem ja w Nero CDSpeed - wiele
sektorow bylo damaged, czasem unreadable. Czy to jest normalne przy takiej
nagrywarce (Teac CD-W548E) i przy tak niskiej predkosci???? Juz ja raz mialem
w serwisie ;/ Jeszcze niedawno moglem spokojnie nagrywac 16x, teraz nawet 4x
nie jest bezpieczne... to chore... Zglaszac reklamacje?? Nagralem 4x na
Platinium, poprzednie nagraly sie bezblednie. Inne plytki tez sie sypia. Komp
chodzi od tygodnia non stop - to ma znaczenie? Protz sie przegrzewa? (65C
nonstop bo S_at_H w tle ;)) Ostatnio mialem CRC bledy i to chyba przez protza,
nie? Pomocy! :)

GLad|
gladi_at_go2.pl