Re: zwiecha za zwiecha... :(

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 22:19:50 MET

Użytkownik "+ shabo" <shabo_at_NO_PLEASE_NO_FUCKIN_SPAMinteria.pl> napisał w
wiadomości news:b2m9pe$bdu$1_at_inews.gazeta.pl...
> dobra. pytanie nr 2.
> grafika jest cholernie goraca.
> gefroce 2 mx 32 ram
> co mam z nia zrobic zeby sie schlodzila bo sie kompletnie nie znam na
> sprzecie.... przeciez nie bede jej dmuchal ;)
> nie no ale tak powaznie to co zrobic. nie wiem jak bylo z temepratura
> wczesniej ale radiator jest cholernie goracy :/
> martwi mnie to bo nie moge sobie pograc :/

Zamontoj cooler'a jakiegos :) Ja wyciagnalem z p166, a ze troche wiekszy i
sie przykrecic do radiatora nie dalo to znalazlem w domu takie chmmm
trojkatne plastikowe podporki co trzymaja polki w regale, wyglada to mniej
wiecej tak:

 --------- <-widok z boku

Ponizej widok z gory:

    /O\ <-- ten bolec idzie do dolu
  / \
/O__O\ <-- te 2 bolce ida do gory

Wzialem zapalniczke, i podpalilem ten 1 bolec co idzie do dolu i jak juz sie
porzednie roztopil wcisnalem go w rog radiatora na na karcie tak, ze 2 bolce
wystaja poza radiator, i tak po 4-ech stronach :)
Uprzednio oczysiscie wypalilem rozgrzanym gwodzie dziurki na srubki w
podporkach, co by ollera przygrecic :)

Bardzo mnei to zdziwilo, ale cooler pasowal na styk, tak ze bez przykrecania
by mogl byc, ale aby na pewno nie spadl to go przykrecilem :)

Z gory wyglada to tak:

   _O____O_
   | Cooler |
O|________ |O
    O O

O <-- to te 2 bolce co do gory wystaja

Przewod od coolera wyprowadzilem poza obudowe i podlaczylem pod regulowany
zasilacz (od 1.2V do 32V) Przy normalnej pracy ne wlaczam go w ogole, ale
jak mam ochote pograc np W NFS HP2 to podkrecam karte, a ze sie mocno grzeje
(rdzen z 80MHz na 115Mhz, pamiec ze 100MHz na 133MHz) to ustawiam napiecie
na 25-30V, Cooler jest na 12V wiec Wieje, ze az milo, a radiator jest lekko
cieply :) To co ze buczy okropnie, zakladam sluchawki i moze sobie buczec i
tak nic nie sylsze :) Sorry za skomplikowany opis, ale jak dla mnie to
bardzo przydatne rozwiazanie :)

PS. Takie podporki do polek w regale powinienes bez problemu dostac w
zwyklem sklepie z klamkami itd ;)