Re: od czego zalezy ?

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 21:53:54 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Marcin Wojtczuk naskrobał(-a):

> Widziałeś demko 'advanced pixel shader' w 3D Mark 2001 ? Myślisz, że
> samo CPU by tu wystarczyło ? ;)

Widziałem i szczerze powiedziawszy nie zrobiło na mnie wielkiego
wrażenia. :):) A i owszem, odpowiednio wydajne CPU byłoby w stanie
wygenerować to samo i z taka sama jakością. Inna sprawa że zapewne nie
wystarczyłoby mu czasu na nic więcej. :)

Pozdrufka :)

--
Żurek
GG #371288