Re: ASUS A7N8X DeLuxe i DFI AD77 Infinity

Autor: Krzysztof Pawleta (pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 17:36:39 MET

zadziorek wrote:

> wsparcie techniczne ASUSA w dupe se mozna wsadzic

Wrócę do tematu, bo właśnie też zaczynam tak myśleć...
Wszystko z powodu zawartości strony ASUSa: właśnie zauważyłem,
że wszelkie DRV na CDku płyty (ale A7V8X) są nowsze, niż na WWW/FTP
ASUSa!!!
Np. Promise FastTrak: na stronie DRV ver 1.00.0.8, a na CD
ver 1.00.0.11 ~;-|

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak_at_poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|