Re: Kupilem - zasilacz Chieftec HPC-360-202 360W

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 17:16:13 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako "Benito"
<nissanmicra_at_BEZ.SPAMUgazeta.pl> napisal mniej wiecej Sat, 15 Feb 2003
16:11:20 +0100 (o ile mu zegarek dobrze chodzi) cos takiego:

>Dziala super - daje stabilne napiecia, a do tego jest cichutki. Dalem za
>niego 199 zl + koszt wysylki.
>Ciekawostka - zasilacz posiada wtyczke do podlaczenia do MB w celu mierzenia
>obrotow wiatraczka. Kreci sie z predkoscia 2570 obr/min.

I jest cichutki? Znaczy "cichutki" to pojęcie względne bo mój Chieftec
- dokładnie taki sam model - przy grzebaniu w sieci kręcił się z około
1200 obrotów a jak grałem to 1600 obrotów i to już był dla mnie spory
szum (w kompie nie było wentyli poza prockiem na 5V).
Teraz mam Enermaxa na wypasionym PC i rozkręca się maksymalnie do 1780
obrotów.
ponad 2500 to zdecydowanie za dużo jak na Chiefteca - to znaczy że
wentylator pracuje praktycznie na maksymalnych obrotach.

Pozdrawiam

oVo