Re: KT333 kontra KT400

Autor: Żurek (darzur_at_skasuj_to.box43.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 17:07:15 MET

Poświęcając chwilkę wolnego czasu Blaszak naskrobał(-a):

> No wlasnie to nie jest prawda dlatego sie pytam.
> 1. Prawie wszystkie plyty na KT333 umozliwiaja
> puszczenie procka na 200, wiele z nich umozliwia
> takze puszczenie na 250.

To prawda.

> 2. Mam dwoch znajomych z KT400 i u obu ustawienie
> magistrali na 200 nie zmienia dzielnikow i na AGP
> jest 80MHz - to troche duzo.

Szczerze powiedziawszy to nie wiem jak jest, ale logicznie rzecz biorąc
powinny umozliwiać ustawienie odpowiednich dzielników. Jeżeli tak nie
jest to KT400 mija się z celem, zwłaszcza, że płyty na KT333 są chyba
stabilniejsze.

Pozdrufka :)

--
Żurek