kilka pytan o sprzet

Autor: steensh (steensh_at_o2.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 17:02:29 MET

Zamierzam zakupic nowy komputer. Niestety nie orientuje sie dobrze w
pewnych sprawach, dlatego prosze Was o pomoc.
Z tego co przeczytalem wyszlo mi cos takiego....

Płyta główna: Gigabyte GA7VAX
Procesor: Athlon XP2000+
Pamięć RAM: DDR 256MB KINGSTON PC2700 333
Dysk: Barracuda V 60GB
Karta graficzna: GeForce4 MX-440 DDR Tv-Out OEM
DVD-ROM: LG DRD-8160B 16/40
CD-RW: LITEON LTR-482465
Karta dźwiękowa: SoundBlaster Live Player 5.1 OEM
Modem: Pentagram Dark V92
Monitor: LG F700B Flatron
Skaner: Benq 4300U
Drukarka: HP DeskJet 5550c

do tego wszystkiego dochodza jeszcze Mysz, Klawiatura, Obudowa, Głośniki,
Wentylator + radiator, Napęd FDD etc. i wedlug cennika wychodzi cos kolo
4000 (bez VAT). Troche drogo...

1. Co o takim zestawieniu myslicie? Komp bedzie uzywany do domowych
zastosowan. Zalezy mi przede wszystkim na stabilnosci.

2. Z tego co czytalem dosc waznym elementem jest zasilacz. Czy mozecie
napisac czym nalezy sie kierowac przy jego wyborze?

3. Jaki polecilibyscie model drukarki (najlepiej HP), bo ten 5550c troche
chyba za drogi.

4. Skaner Benq 4300U laczy sie poprzez USB. Z tego co czytalem na plycie
glownej sa tylko zlacza USB 2.0. Czy to oznacza, ze trzeba bedzie
zastosowac
jakas przejsciowke?

5. Czy to prawda, ze niektore progsy nie dzialaja poprawnie przy chipsecie
VIA?

z gory dziekuje

--
steensh