upgrade BIOSU

Autor: Ferdynand Trott (ftrott_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 15:56:39 MET

Witam

Szybkie pytanko: mam zamiar upgradeować BIOS i znalazłem w instrukcji płyty
głównej że nie mogę na dyskietkę kopiować autoexec.bat i config.sys. Tyle że
bez tego system mi nie rusza i nie moge przeprowadzic porzadanej operacji.
No wiec jak jest z tym? Slyszalem takze ze dysketka systemowa musi byc
zrobiona w Win98 lub starszym (na szczescie posiadam takie).Prosze o szybka
odpowiedz.

pozdrawiam
F.T.