Re: athlon xp 1700+

Autor: Kallak (kallak_at_wp.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 15:37:49 MET

spokojnie na tej plycie mozna go podkrecic - mi poszedl na 1900+ a znajomemu
nawet na 2500+ - ma lepsze pamieci od moich (na moich zwyklych SDR po
wlaczeniu magistrali 147Mhz komp sie sam resetuje w roznych momentach-albo
nie startuje winda wogole, pewnie podwyzszenie napiecia na procu pomogloby).
moj 1700+ myka na magistrali 143 jako 1900+ i wcale sie nie grzeje wiecej
niz przed podkreceniem.

najlpeiej poczytaj fourm na www.ocworkbench.com (nie tylko do ECS ale i do
inncyh plyt) maja tam niezla kolekcje overclockerskich biosow- ja domojej
ECSk7s5a uzywam CHEEPOMAN v.1129 - bardzo ladny biosik ktory twoj problem
rozwiaze.

PS: pochwal sie wynikami jak juz cos ci wyjdzie;)

pozdrowka
Kallak