Re: Sens dzielenia dysku na partycje DYSKUSJA

Autor: Arkadiusz Dudka (arekdudka_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 15:20:02 MET

Użytkownik "ok" <madler_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Chciałbym poznać wasze zdanie na ten temat proszę o logiczne wypowiedzi i
> podawanie przykładów za i przeciw.
>Wielu zielonych użtkowników potem się gubi co gdzie ma wgrywać. A i samempu
>trzeba wybierać odpowiednią partycję i katalogi a tak pstryk i instalacja
>leci.

Tak to jest chyba jedyna, acz watpliwa zaleta. Podzial na partycje jednak
jest nieoceniony np: gdy chcemy lub musimy formatowac dysk. W takim wypadku
nasze pliki mozemy przeniesc na druga partycje i po instalcji systemu mamy
wszystkie nasze dane ponownie dostepne. Druga sprawa to czas np: sprawdzania
dysku czy defragmentacji. na mniejszych part. oszczedzamy czas. To tak na
szybko co mi przyszlo do glowy. Ja widze jednak znacznie wiecej korzysci
podzialu dysku, nawet jezeli jest maly.

Pozdrawiam Arek Dudka