nieszczesny IBM DTLA 307030

Autor: Papek (papek_at_hades.t15.ds.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 13:16:35 MET

mam takowy dysk twardy 30Gb i zaczely mi sie dziac z nim bardzo nieprzyjemne
sprawy a mianowicie BAD'y (oczywiscie nie mam juz na niego gwarancji)
( Jakims cudem udalo mi sie uratowac tylko jedna partycje, a reszte dysku
nie da sie nawet sforamtowac (bad za badem jest na nim); Chcialbym sie
dowiedziec czy formatowanie niskopoziomowe cosby zmienilo , a moze jakis
takowy sprytny programik istnieje to tego typu problemow? z gory thx za info