Re: Riva TNT - bios

Autor: Cage (news_at_cage.civ.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 10:16:57 MET

> niestety nie ale po co ci zmiana chcesz przyspieszyc karte czy co
> bo mowiac szczerze te karty sa juz oryginalnie tak zrobione ze nie nadaja
> sie do zadnego przyspiesznia
> pzdr.

nie? A dziwne, jak podkrecilem rdzen do 106MHz (Z 80MHz) i pamiec do 133MHz
(z 100MHz) to roznica w szybkosci dzialania jest wyraznie zauwazalna, wiec
cos mi sie wydaje ze one jednak oryginalnie nie sa tak zrobione, bo jak
widac nadaja sie do przyspieszenia :) Wiec pytanie: czy ta karta w ogole ma
mozliwosc nagrania bardziej aktualnego bios'u?