Re: Ukruszony procek

Autor: Sebol (lobo_at_space.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 09:30:15 MET

Użytkownik "Rolnik" <bijej_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Witam!
> Athlon XP1800+ ukruszył się, objawy to głównie problemy z muzyką/dzwiękiem
> tylko mono troche harczy.
> Do czego można go jeszcze wykorzystać?

no do wszystkiego - nie rozumiem.

> Ile może być wart?

teoretycznie niewiele bo ludzie sa przewrazliwieni na poobgryzane athlony.
Ale jezeli nie ma innych problemow niz dzwiek to daj znajomemu na 2 tygodnie
jak sam zauwazy ze jest ok to ci do normalna komisowa cene - piwo.

btw: z tym ukruszaniem bywa roznie sam mam ukruszony xp1,7 ale z kolei
dziala wszystko. Oczywiscie ukruszony przez moj idiotyzm bo na lekkim gazie
zalozylem odwrotnie radiator i docisnalem - zastanawialo mnie czemu sie tak
grzeje. Jak zdjalem to zauwazylem na procku odbite 2 linie od radatora
(gdzie jest spad lekki) i ukruszenie lekkie :) Ale dziala =]

--
lobo_at_space.pl