Re: ta - jak rozpoznac model? (was: Plyta - jak rozpoznac model?)

Autor: Adam Walkiewicz (adamw_at_berdyczow.hoga.pl)
Data: Sat 15 Feb 2003 - 03:40:02 MET

Dnia Fri, 14 Feb 2003 13:11:27 +0100, ------yak------ napisał/a:

> Witam.
> Mam plyte wraz z procesorem.
> Niestety nie mam do nej dokumetacji i nie wiem co to za plyta.
> Znalazlem na niej oznaczenie: TI6NL.
> Procesor to P II 266, a gniazda pamieci to dimm.
> Czy mozna zamontowac na tej plycie pamieci sdram p133?
Uhm... Use the google Luke:)? To raz, dwa, podczas startu kompa z ta płytą,
gdy odlicza sie pamięć na samym dole ekrau wyświetli szereg
cyfrowo-liczbowy. Spisz te numerki i grzej z nim na http://ping.be/bios Tam
skorzytsaj z wyszukiwarki i opisów płyt poszczególnych producentów.
Powodzenia.

--
[Adam Walkiewicz(R)]                |neurodancer[at]drink.to|
Leżałem na łóżku i œmiałem się. Nie podobało mi się brzmienie