Re: P4 vs Athlon

Autor: Maciej \ (tp.sa_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 23:56:23 MET

| Moze i athlon ale jak ostatnio widzialem u kumpla w hurtowni palete

ktorej hurtowni? dowiemy sie gdzie nie kupowac...

| procesorow AMD ATHLON 1.7 jeszcze na starym rdzeniu to sie wystraszylem.
| Okolo 80% nadawala sie do odeslania producentowi. Mialy one jakies centki,
| micro pekniecia. Wygladaly strasznie. Procesory te dzialaly ale potem beda
| problemy z gwarancja.

jakie centki?!?! ktos je czyms pokropil? widziales te mikropekniecia? i
jezeli byly to pekniecia to dlaczego dzialaly

| Widzac te procki nasunelo mi sie tylko jedno pytanie: "Jak AMD robi te
| procesory?"

a ja widzialem wypadek ciezarowki z intelami... to jak oni je transportuja?

| Owszem przy tej czestotliwosci roznica w cenie jest znaczna ale juz np
przy
| czestotliwosci 2.4 GHz jest ona znikoma.

no nie wiem

--
- Maciej "yaq" tp.sa_at_wp.pl -
//      Jesus SAVES!      \\