Powolne zamykanie systemu

Autor: tm (easp_at_poczta.fm)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 22:47:07 MET

Nie, nie chodzi mi o to, ze moj system zamyka sie 15 sekund, a chcialbym,
zeby to robil w 3 ;)

Otoz po instalacji wszystko bylo OK, ale po jakims czasie system zaczal
bardzo dlugo sie zamykac. Teraz trwa to jakies 3-4 minuty. Daje "shutdown",
a tu nic sie nie dzieje. Tak jakbym nic nie zrobil - nie moge tylko
uruchamiac roznych programow "systemowych", bo wypisuje, ze trwa zamykanie.
Nie mam karty sieciowej, zadnych zadan do wykonywania przy zamykaniu...
Przejrzalem uruchamiane serwisy i tez zadnych dziwnych nie znalazlem, a
wszelkie smieci zwyklem wyrzucac. Wiem, ze raczej niemozliwe jest, zeby
ktokolwiek podal mi konkretna przyczyne. Pytam raczej, czy mozna w jakis
sposob sprawdzic, co powoduje to opoznienie.

tom