Re: problem z połączeniem ISDN

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 21:06:22 MET

Ostatnio instalowałem taki modemek. W urządzonku z tp też były tylko dwa
gniazda cyfrowe. Do modemu powinien byc kabelek tak więc skorzystaj z niego.
Ja wiem pozatym reszta jest dość prosta tylko trzeba wybrać odpowiedni modem
przy jkonfiguracji połączenia, mają one oznaczenia 1A BRD coś tam
Andrzej