Re: Brother HL-1030 - szare kartki

Autor: ok (madler_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 21:01:32 MET

Widzialem juz duzo konczacych sie tonerów w brotherach i prawie zawsze tak
to wygladalo jak opisujesz. Zuzycie bebna w tej drukarce wyglada w ten
sposób ze sa cipki na wyfruku albo rysy przez calosc kartki. Tak wiec smigaj
po nowy toner i po problemie.
Andrzej

Uzytkownik "Serengeti" <serengetti_at_.SPAMISBAD.enter.net.pl> napisal w
wiadomosci news:b2j8c9$cio$1_at_news.lublin.pl...