Re: Problem z A4Tech

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:26:28 MET

>Nie znam tej myszy, ale ogólnie rzecz biorąc
>takie objawy występują, gdy mysz jest zaniczyszczona.
>Należy wyjąć kulkę i oczyścić stykające się z nią rolki.
>Operacja ta zawsze przynosi efekt i mysz zazwyczaj działa jak nowa.
Sprawdź nie tylko rolki stykające się z kulką, ale i wnętrze myszki.
U mnie koci włos dostał się między kółeczko i LEDy. Objawy były podobne.
Kot (naturalny, żywy) nie wpływa dobrze na żadną mysz, nawet plastikową. :-)

Po drugie sprawdź dokładnie system, czy nie miesza ci w tle jakiś wirus.

--
Janusz - Vahanara