Zamiennik Matroxa G200

Autor: Mateusz Prichacz (adres_at_nieistotny.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 19:30:27 MET

Do tej pory używałem Matroxa G200 (niemal wyłacznie pracuję w grafice
wektorowej) i jestem zadowolony z niego. Ale czas przebudować komputer.
Kupuję płytę główną Gigabyte Ga-7vax Kt400/333, która tej karty nie obsłuży
(zdaje się tylko 1,5V podaje), a na Matroxa G550 muszę jeszcze zapracować.
Dlatego zastanawiam się jaką kartę jako zamiennik kupić, aby nie wydać zbyt
wiele.

Myślałem o Geforce Mx400 64MB (~150zł) lub Radeon 7500le 64MB DDR (~230zł).
Moje warunki: ma działać na tej płycie, przyzwoicie oddawać kolorystykę
prac, działać także bezproblemowo w Linuksie (często korzystam). Po zakupie
Matroxa będzie przerzucona do starszego komputera i będzie służyła do
grania (gry typu Warcraft, Settlers, Zeus itp.)

Możecie doradzić jaką grafikę wybrać? Nie wchodzi w grę kupowanie innej
karty na giełdzie/allegro. Jedynie sklep. Płyta główna też zostaje

--
Mateusz