Jaki polecacie cooler do podkęcanego Antka (@2100+)

Autor: .: tHuNaR :. (thunar_at_wp.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 17:04:01 MET

Witajcie podkręciłem sobie Atlona 1600XP+ na 2100+( 10,5*166) bez zmiany
napięcia i w ziązku z tym, mam temperature w idle ~55*C [3dmark i ut2k3
zwiechy:(( ] i właśnie chodzi o cooler zapewniajacy wydajne i ciche
chłodzenie. Na otwartej obudowie przeszlo 3dmarka bez niczego, pozniej przy
zamknietej w tescie natur zwiecha. To jest w 0,18u wiec sie grzeje
pieronsko. Aktualnie mam Titana D5TB, teraz chcialem sprawic sobie cos na
miedzi. Na ten cooler mam teraz okolo 100-120zl. Z gory dzieki