Re: Video-in

Autor: Hippo (hungry_hippo_at_NOSPAMbox43.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 14:05:17 MET

Użytkownik "Peterphk" <zapytaj_o_email_at_peterphk.pl> napisał

> Podobna jakosc uzyskasz na kartach z ukladem Philips 7xxx (odpowiedzialny
> jest za vivo). Tylko nie do konca rozumiem co chcesz zrobic ... jezeli
> miales tego radeona to dlaczego go sie pozbyles ??? Przeciez to calkiem
> niezla karta ...

Wiem, poki co oddalem ja do serwisu heh.... Ale pytalem raczej teoretycznie.
Koszt wejscia wizyjnego w Radeonie to o ile dobrze patrzylem okolice 80zl
/tzn roznica w cenie z i bez vivo/, dlatego zastanawialo mnie ile kosztuje
karta przeznaczona tylko i wylacznie do tego celu. To pewno drozsze, ale i
wygodniejsze rozwiazanie, bo karta zostaje a grafike moge zmieniac do woli.
A takiego R9500 w ogole chyba obecnie nie dostane w wersji vivo...

--
pzdr
Hippo