Re: Hibernacja

Autor: Marcin Wielocha (marcin.wielocha_at_wp.com.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 14:48:28 MET

Ja mam problem z hibernacją w Windowsach ME/2000/XP.
Mój komp po właczeniu Zaawansowanego zarządzania energią nie wstaje po
hibernacji. Kiedy wyłączy się w/w opcję - nie ma problemu, ale wtedy po
zamknięciu sataje na "TERAZ MOŻESZ BEZPIECZNIE..."
Więc nie jest to takie pewne!
Ale może tobie się uda: Właściwości ekrau/Wygaszacz/Oszczędzanie
energii/Hibernacja

Dodam, że mam płytę główną: z chipsetem: BX2000 i ona się nie chibernuje
mimo, że ma system ACPI.

Miłej zabawy!

Acha:
Jak masz kartę telewizyjną to o hibernacji zapomnij!