CD-ROM pochlania zasoby sytemowe...

Autor: YAcek (jp23_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 14:35:06 MET

Tak mi sie przynajmniej wydaje :-). Jezeli np. odtwarzam winampem mp3 albo
jakies filmiki media playerem (z dysku twardego) i jednoczesnie kopiuje
pliki z cd na hdd, to muzyka strasznie sie tnie i ogolnie system mocno sie
spowalnia. Poza tym tna sie takze filmy w divxsie kiedy puszczam je z cd.
Czy to ma zwiazek z ustawieniem priorytetow urzadzen w systemie a jezeli
tak, to jak je zmienic? Twardziel (barracuda 20GB) chodzi na ATA100, a CD
(secondary master) z nagrywarka na drugim kanale. Mam Athlona 1800 XP i 256
MB ramu, Win XP Pro. Prosze o pomoc i z gory dzieki.

Pozdr
Jacek