Re: Sprawa RAID-a

Autor: Blaszak (blaszak_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 13:09:13 MET

"Blaszak" <blaszak_at_o2.pl> wrote in message
> Witam.
> Mam pytanie. Czy majac raida na plycie
> mozna podlaczyc 2x wiecej urzadzen IDE?

Dobra, to zmieniam pytanie. Jakie jest prawdopodobienstwo,
ze na RAID-zie pojda CD-romy? Ewentualnie inaczej:
Czytniki CD podlaczone do zwyklego kontrolera,
a dyski do raida. Ale jak sie instaluje system operacyjny
na dysku podlaczonym do rajda? Slyszalem, ze sa
z tym same problemy, bo zazwyczaj instalacja nie
ma sterownikow raida i nie widzi dysku.