Problem z zalacznikami w Outlock 6 na winXP

Autor: Cozmo (design3d_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 12:43:04 MET

Witam

Mam głupi problem z outlockiem 6. Nie moge odbierać załączników z maili
wszystkich poza obrazkami które moge sobie normalnie oglądać. Klikam na ten
spinacz i wszystkie opcje są szare (niedostępne). Wie ktoś może jak odebrać
załączniki ? nie było tego problemu z innymi outlockami a pod win2k też z
tym outlockiem 6 nie miałem problemu, mam go pod winXP :((

Pozdrawiam
Cozmo