problem TVOUT

Autor: FeeLeeP (mfilipiak_at_gazeta.pl_delthis)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:15:28 MET

Czesc

Mam nastepujacy problem - karta X-POWER Kyro 2 z TVOUT (svideo) - podlaczam
to przez kabel svideo - svideo + przejsciowka na EURO do TV. Obraz jest
niestety bardzo kiepskiej jakosci - nie tyle rozmyty co przy czcionkach (a
raczej przy kontrascie kolorow bialy-czarny) wystepuja duze zakocenia
obrazu - pojawia sie taka czerwona mrugajaca otoczka (mam nadzieje, ze
dobrze wytlumaczylem). Czy to jest problem slabego wyjscia TV z karty, czy
moze problem przewodu, czy telewizora (TV ma z 4 lata - SONY).

Pozdrawiam
FeeLeeP