Re: zaschnięty cartrige HP

Autor: Prof_Ex (prof_ex_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:55:21 MET

Użytkownik g a v r o n <itworx_at_HATESPAM.data.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2gkuk$bo2$1_at_szmaragd.futuro.pl...

[...]
> W temacie cały problem. Przeczytałem na tej grupie kiedyś, że trzeba nad
> parą z czajnika spróbować albo w gorącej wodzie. No i moje pytanie czy jak
> za długo w parze potrzymam to taki kartridż jeszcze podrukuje hihi. A moze
> jeszcze jakiś sposób?

Mi się udało "odetkać" głowice katridża poprzez zostawienie go
w... wodzie na noc :-)
Bierzesz płaski talerzyk, nalewasz troszkę zimnej wody,
odpowiednio kładziesz katridż i zostawiamsz na noc...
Może i Tobie się uda :-)

Pozdrawiam!
Prof_Ex