Re: stary komp + Win 98

Autor: Peterphk (zapytaj_o_email_at_peterphk.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 10:41:55 MET

> mam problem z plikami *.exe na dysku Samsung 1.6 GB
> na Pentium 225, 50MB RAM, hdd 3,2 + 1,6 gb oraz czystm Windows 98 SE
> nie moge odpalic dosowych programow (*.exe, *.bat, *.com)
> wywala mi komunikat o bledzie :(

A co to za procesor pentium 225 ??? Bo wnioskuje ze podkrecony ...
Napisz co to dokladnie jest za procesor.

> windows i inne programy chodza normalnie, ale jak odpalam te spod dos'a
> to nie mozna ich uruchomic lub komp sie wiesza, oba dyski byly formatowane
> oraz sprawdzane - zadnych bledow
>
> po przeniesieniu plikow z 1.6 na 3.2 GB dzieje sie to samo, przy wrzuceniu
> tych plikow na inny komp takze sa bledy

1. ustaw procesor na standardowa czestotliwosc

jezeli dalej bedzie swirowac:

2. przetestuj pamiec w kompie (Memtest86)

jezeli nie wykaze bledow :

3. zmien tasmy od hdd i podlacz tylko jeden dysk na osobnej tasmie

jezeli bedzie to samo:

4. sproboj nagrac jakies programy DOS'owe ktore powinny dzialac (na innym
kompie nagraj cos na dyskietke i przekopiuj na hdd).

jezeli dalej beda problemy skontaktuj sie ze sprzedawca:)))