Re: Przedłużacz do monitora

Autor: BartekK (sibi_at_terror.black.art.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 03:01:32 MET

> Mam zamiar taki kupić, bo chcę trochę przemeblowac pokój i nie wiem, czy
> nie wpłynie (przedłużacz) na mój sliczny obraz ;-)

jak kupisz najtanszy tandetny cieniutki - bedzie kicha jakich malo...
np http://www.tridex.com.pl/h/4262.htm

a jak zainwestujesz jakies 10-15zl w dobry kabel (taki jak monitory maja
oryginalnie, gruby z filtrami, mnustwem ekranow itd) to nie zauwazysz
roznicy
np http://www.tridex.com.pl/h/5573.htm - pracuje na 2 takich kabelkach, i
na NECu 991sb nie ma zadnej roznicy w obrazie

--
Bartlomiej Kuzniewski
sibi_at_terror.org.pl http://terror.org.pl/~sibi/