A-Trend ATC-6220 i problem z HDD 40 GB

Autor: Wojtas (wojtas_at_rubikon.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 02:39:19 MET

Witam.
Posiadam płtykę A-Trend ATC-6220 i mam problem z podłączeniem dysku 40
GB - jest poprostu nie wykrywany. Kiedyś nie miałem problemów gdyż był
kontroler dodatkowy który butował system z takiego dysku. Niestety teraz
jestem zmuszony do tego aby to wszystko działało bez dodatkowego sprzętu.
Czy ktoś próbował update`u biosu na tej płycie - czy pomogło (i jaką
wersję biosu wybrać)?
A może jest jakieś rozwiazanie w postaci dyskietki butującej, która
pozwoli na odpalenie systemu z tego dysku (WinXP)?

Podaję dokładniejszą specyfikację biosu i płytki:
Bios Award v.4.51PG
ATC-6220 v.1.1 02 WB
07/09/98 - i440BX-W977TF-ATC6220C-00

Z góry dziękuję za jakieś info.

Pozdr,
Wojtas

Ps. Raczej odpada opcja ustawień zworek na dysku (do 32 GB), gdyż muszę
mieć całą powierzchnię dysku do dyspozycji.