Re: Soltek 75drv5 czy MSI KT3V?

Autor: Jbart (jbart_at_3ds.am.lodz.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 00:40:06 MET

Użytkownik "maliboo" <maliboo_at_N-O-S-P-A-M.k2.pl> napisał w wiadomości
> Witam
>

> Obie plyty Soltek 75drv5 i MSI KT3V, sa w porownywalnych cenach : co
wybrac? Chcialbym podkrecic aXP1700+ (od biedy jak nie dostane
> dobrej serii aXP to aXP2000+), ktora jest lepsza do podkrecania? MSI kusi
wyposazeniem, ale obawiam sie, ze tylko tym. A moze jakas
> alternatywa do 400zl?

Ja mam solteka kumpel msi. Kreca dokladnie tak samo ww procka 1700
(0,13mikrona)- bez najmniejszych problemow do xp2200+(po podniesieniu
napiecia rdzenia), z tym ze msi ma chyba wszystkie ustawienia w biosie tak
ze jak przesadzisz to resetujesz bios, zamiast przelaczyc przelacznikiem (co
kto lubi).
Nie mozna powiedziec zeby ktoras byla lepsza,
Mnie osobiscie podobaja sie pudelka w ktore soltek pakuje plytki :-)
Pozdr.