Kingston-szajs??

Autor: IVO (ivo7_at_o2.pl)
Data: Fri 14 Feb 2003 - 00:05:27 MET

 Witam

Kupiłem dziś 256 Kingstona 333mhz. Jakaś dziwna, pochodzenie Action,
assembly China (mam Taiwan), no i na kostkach logo Kingston. Widziałem
Kingstony na kościach Samsunga, Infineona, mam na Winbondzie (super, 333_at_410
cas2). A na tej nowej komp nie chce nawet bootować, wstaje raz na 10 razy a
GoldMemory sypnął serię błędnych komórek i się zawiesił , he, he :).
I ty pytanie, czy ktoś ma doświadczenia z tym Kingstonem na kościach
Kingston from China? Kiszka egzemplarz czy to nowe badziewie? To miała być 2
kość dla Nforca, czy jeśli teraz dam inną, np. Samsung to nie pogryzie się z
moim Kingstonem-Winbondem?
Aha, dodam że tą nową uruchamiałem by SPD.

IVO