overclockin Radeona 9000

Autor: Kallak (kallak_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 22:39:39 MET

mam wersje 64Mb DDR - nie zadna tam firmowka ale zwykla chyba X-power..

chcialbym sie dowiedziec jak moge ja chociaz ciut podkrecic - probowalem juz
kilku sposobow: PowerStrip ktory chyba bez[posrednio dokonywal wpisow w
ciosie karty - po zmianie pamieci z 200 na 207 - non stop karta robila
zwiechy i samoistne restarty. Dzis dorwalem Radeonator 2.0 - podkrecilem -
momentalnie restart kompa. Czy te progsy dokonuja wpisow bezposrednio w
biosie? kumpel mi mowi ze mam odblokowac podkrecanie za pomoca jakiegos
nowego biosu - ale to wiem ze na 9500/9700 owszem.. daje to rezultat - ale
na 9000 nigdy o tym nie slyszalem. czy mam za slabe pamieci na tej karcie do
jakiegokowliek podkrecania?? ustawienia fabryczne 250/200 (core/mem).

Kallak