Re: K7S6A

Autor: HETMAN_ (tomw11nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 20:59:31 MET

On Fri, 07 Feb 2003 20:17:49 +0100, Sasanka <markis_at_gazeta.pl> wrote:

> [...]

Witam

U mnie na tej plycie siedzi Athlon TB 1,33 kręcony na 1,43
- 512 DDR 333 Mhz
- GF2 MX400
- dźwięk Monster Sound MX200
- sieciówka Realtek
- dekoder sprzętowy DVD Real Magic Hoolywood+
- nagrywarka LG
-napęd DVD
- mysz i klawiatura USB

I wszystko działa super stabilnie, poza tym na stronie ECS leży kilka nowych biosów.
A pisze się o niej niewiele pewnie dlatego że nie ma o czym....bo nie sprawia problemów.
Pozdrawiam

HETMAN_
tomw11nospam_at_poczta.onet.pl
GG: 1124809
jak chcesz do mnie napisać wytnij z adresu "nospam"