HP DJ 3820 - do czego słuzy ukryta konfiguracja drukarki ?

Autor: KRiZBi (krizbi_at__NO4SPAM_gower.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 17:26:32 MET

Czy dysponuje ktoś opisem do czego służą poszczególne opcje ?
A chodzi mi o te ustawienia konfiguracj, które uruchamia się przez
ctrl+dwuklik na logo HP obecne w prawym górnym rogu oknia Informacje w
Asystencie Drukarki. Pare ustawień wygląda obiecująco, pohakierowało
by się trochę ale nie chcę ich sprawdzać metodologią Macajewa :)
BTW Jest tego więcej ? Może jakieś wydruki stron serwisowych (na
których jest coś więcej niz obrazeczek i logo HP:) uruchamiane
kombinacją odpowiednio wciśnietych na drukarce klawiszy ? :)))

pozdro

--
KRiZBi