cpucool i athlon

Autor: sebastian grzywacz (sebastianmg_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 15:02:42 MET

witam!
mam sobie najnowszy cpucool pod winxp pro, athlonxp1800+ na 1610Mhz, esc
k7vta5 fsb 140Mhz, standardowy wiatrak...
temp1 - 32
temp2 - 31
temp3 - 25 [chodzi winamp, no i surfuje]

mam pytanie co te tempy znacza i jak sobie ten programik ustawic zeby
dzialal wydajnie i bezpiecznie, i czy aby przetaktowac procka trzeba
startowac ten program? czy bezpieczne jest przetaktowanie procka i fsb na
takie same wartosci jak wyzej ale w biosie, bo teraz to mam przez cpucool, a
jesli tak to czy ta usluga ktora wrzuca cpucool, zalatwia softowe chlodzenie
czy tez trzeba startowac program?
narazie tyle... jestem lamerem jesli chodzi o overclocking ;->
pozdro!