BarV 80GB vs WD i Maxtor - halas?

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 14:02:32 MET

chce kupic dysk WD 80GB 8MB cache (ewentualnie Maxtor) - bo wiadomo ze pod
wzgledem predkosci -odczytu, zapisu (wydajnosci) sa najszybsze. Jednak
jeszcze nie mam odpowiedzi na to jaka jest roznica miedzy nimi w poziomie
halasu podczas pracy dysku? Barracuda jest najwolniejsza jednak najcichsza,
natomiast WD jest najszybszy (i to mnie interesuje) ale podobno glosniejszy.
Czy rzeczywiscie jest to glosny dysk, nie moge tego nigdzie sprawdzic, a
niechcialbym slyszec np. podczas ogladania filmow jak mi dysk skrzeczy?
Ktos kto ma/mial prownanie miedzy tymi dyskami moglby podzielic sie swoja
opinia??

sonic