Re: SDR - "zwykle" a KINGSTON - nadtaktowanie

Autor: tHe mRuWa (mru_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 13:57:08 MET

W artykule news:Xns93217A6D0FE25silvermango2pl_at_193.110.122.80,
niejaki(a) Krzysiek Szczepanek z adresu <silverman_at_go2.pl> napisał(a):

> Watpie, napewno by sie tym szczycili, bo by byl potrzebny dodatkowy
> uklad na plycie generujacy taki dzielnik (tak jak np w iBX dzilnik
1/4)

tak z ciekawosci to jakie plyty w takim razie pod sdr maja dzielnik 1/5,
bo chyba kingston nie robilby pamieci, ktore moga pojsc na 185MHz,
gdyby nie bylo na nie rynku zbytu

zreszta najlepiej zapytam u zrodla :)
jak jest dzielnik po ang. zeby mnie dobrze zrozumieli? :)

> IMO Ciesz sie jak dojdziesz do 150MHz :)

z tymi pamieciami? a czemuz to? :)

> Jak juz pisalem kiedys byly w plytach przu ustawianiu magistrali
> odrazu dzilniki pokazane teraz juz wyszlo to z mody producentom :/

w mojej chyba to sie automatycznie ustawia tak zeby PCI
nie przekroczylo 40MHz, tylko ciekawe czy przewidzieli
czestotliwosc wieksza niz 160MHz? :)

--
tHe mRuWa
ICQ: 8856776  GG: 4045644