Jak zainstalowac system?

Autor: ergie (remg_at_xgen.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 13:06:30 MET

Witam,
moze ktos z Was poradzi mi w rozwiazaniu nastepujacego problemu:

Mam laptopa z zainstalowanym Win2000. Niestety laptop nie ma FDD, i niestety
nie mozna zbootowac go z CD mimo ze poza tym CD dziala ok.
Potrzebuje w jakis sposob przeinstalowac system (Wind2000) tak aby przy
okazji zformatowac dysk. Ale jak to zrobic nie majac mozliwosci zbootowania
z dyskietki albo z CD?
Myslalem o zrobieniu drugiej partycji z DOSem i uruchomieniu tego dosa za
pomoca jakiegos boot-managera, ale sie zastanawiam czy samo skopiowanie
plikow systemowych DOSa na partycje to nei za malo zeby ten dos ruszyl,
wydaje mi sie ze za malo..

Czy ktos ma jakies pomysly na rozwiazanie tego problemu?

Z gory dzieki,
ergie