Re: Krecenie Celeron 433 i Abit BF-6

Autor: MaPia (mapia2_at_box43.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 11:33:57 MET

Użytkownik "Lukasz Keler" <kelcon_at_autocom.[removeit].pl> napisał w
wiadomości news:b2fn0g$1uv$1_at_nemesis.news.tpi.pl...
> Witam,
>
> Ostatnio zasiegalem jezyka w sprawie granicznych wartosci krecenia
> Celerona 433 i uslyszalem dwie sprzeczne opinie: ze nie bardzo mozna go
> krecic oraz druga, ze spokojnie 600 MHz mozna ustawic. Jak jest w
> rzeczywistosci? Na ile warto tak naprawde to ustawic?
>
> Pewna moja watpliwosc zwiazane jest z jeszcze jedna sprawa, nawet po
> przestawieniu (w softmenu) na inna wartosc (dajmy na to 500 MHz), przy
> starcie komputera uparcie pojawia sie (plyta Abit BF 6) owe 433 MHz. To
> chyba nie tak ma byc...

musisz podkrecac szyna a nie mnoznikiem, celerony maja zablokowany mnoznik
wiec zostaje ci tylko szyna, czyli zamiast 6.5x66 prubuj ustawienia =<
6.5x100 (czyli x 5, 5.5, 6)

MaPia