Re: Dyski ATA100 - pytanie

Autor: sOnic (soonic_at_op.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 11:06:07 MET

hmm.... mam ten sam problem bo chce kupic dysk 80GB i stawialem na Barracude
V, lecz jeszcze go nie kupilem bo mam caly czas watpliwosci. Ja stawiam na
szybkosc i zywotnosc. Jednak nie chcialbym zeby moj dysk bylo slychac w
calym domu i ogladajac film zeby mi zagluszal glos:))) Z tego co tu na razie
przeczytalem to chce wziac tego WD z 8MB cachem lub Maxtora, jednak chyba
bardziej jestem za WD. Czy ktos maial porownanie miedzy BV a WD, jaka jest
naprawde roznica w glosnosci podacza pracy?

sonic