Re: pytanie o przerwania

Autor: Michał (projectstudio_at_wp.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:38:21 MET

Użytkownik "George" napisał w wiadomości
 Użytkownik Marcin napisał:

> U mnie też tak jest :-) jednak chodzi mi o wytłumaczenie DLACZEGO tak
> może być? Jeśli może? Na moją logikę to jest bowiem bez sensu. Zresztą
> przypominam sobie doskonale "zabawę" z ustawianiem przerwań w starszym
> sprzęcie i systemie, gdzie wszystko to robiło się od ręki.
> Pozdro,
> Jurek.

Windows jest wlasnie taki dziwiny ze przydziela czasami do jednego
przerwania wiele urzadzen.
Mozesz sobie latwo z tym poradzic instalujac system w Standard PC (podczas
startu instalatora przytrzymujesz F5 i wybierasz z menu STnadard PC)
Wtedy mozesz w biosie ustawic na sztywno dowolne przerwanie dla urzadzenia.
Ja przynajmniej tak robilem i u mnie to funkcjonowalo znakomicie.
Pozdrawiam
Michał
acha w instrukcji od plyty masz wypisane jaki slot PCI jakie przerwania ma
przydzielone itd.