Problemy z CD-RW

Autor: Fish (fish2002_at_interia.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:39:56 MET

Chciałem używać płyty CD-RW jak dużej dyskietki :) czyli w formacie UDF
(Nero Burning do nagrywania). Wówczas pojemność płyty spada do ok. 80% (np.
650MB do 535MB). Nagrałem plik ok. 300MB i chciałem drugi ok.200MB. Niestety
mam komunikat "za mało miejsca na dysku". Żeby było śmieszniej, jeśli mam
dwa pliki na tej płycie, jeden wykasuję, to już nie wgram go ponownie: też
brak miejsca. W czym tkwi problem? Może ktoś pomóc?
Pozdrawiam
Cz.