Re: wybor drukarki HP

Autor: MAc (mac_dx.ciachto_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:23:14 MET

Użytkownik "Wojtas" <wojtas_at_rubikon.pl> napisał w wiadomości

> Wystarczy się trochę pofatygować i wejść na stronę HP aby się czegoś
> dowiedzieć a nie śmiecić.

szczególnie dużo HP pisze o napełniaczach ;-)
Na HP to można znaleźć typowe informacje marketingowe, a o rzeczywistych
problemach nie ma ani słowa.

Też mam dylemat z zakupem drukarki i nie mam pojęcia jaki model wybrać. czy
ktoś miał w łapach wydruki z ww Packardów i może jednoznacznie powiedzieć
jakie są RZECZYWISTE różnice?
Rozważam też któregoś taniego epsona (42 lub 62) chociaż packard kusi
głowicami w cartridgach. (zasuszyłem kiedyś głowicę i gdybym miał epsona to
bym się popłakał)

No grupowicze - kto miał możliwość porównać - bo w gazetowe testy wierzę o
tyle o ile.

MAc

PS -
1. nie namawiajcie mnie na leksmarka - miałem i nigdy więcej
2. nie chodzi mi o super foto wydruki - to można już załatwić w Labie
cyfrowym (na szczęście)