Re: Jakiego kodeka mi brakuje??

Autor: Jacek S. (virge_at_poczta.fm)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:00:31 MET

 "Delta" napisał :

| System win98 SE pl i Media Player 6.4
|
| Do tej pory wszysykie aviki chodziły bez problemu (zainstalowany divx 4.12 i
| nino codec pack)
| Nie miałem zainstalowanego divx 5 ale o tym wiedziałem, a poza tym jak się
| pojawiał avik w divx 5 to system krzyczyał.że nie ma takiego kodeka jak divx
| 5 wiec wiedziałem o co chodzi.
| Od niedawna jednak pojawiają się takie aviki, które po odpaleniu wmp
| zaczynają szukać kodeka w sieci a jak nie znajdą to odpala się tylko audio
| Pytanie: Jakiego kodeka mi brakuje???

NTG

Ale dobra... Wywal te Nimo, znajdź w sieci i zainstaluj ffdshow-20030103, do tego kodek AC3. Uwaga: Instalowania po Nimo może ponoć
sprawić kłopoty ( mi się nie zdarzyło ). Nie widziałem filmu, który by po tym nie poszedł. A jeżeli nie chce działać, to musisz
sciągnąć jeszcze do ffdshow bibliotekę msvcr70.dll.Wszystko...

alt.pl.divx - TG !!

--
.: Jacek S. :.