Re: radek 7500 czy 7500LE - korekty

Autor: dobrus (dobrus_no_at_gazeta_spam.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 10:01:04 MET

Ale namieszalem. Post napisany po nocnej sesji nad rozbebeszonym kompem mial
wszystko poprzekrecane. Sorry, na oczy nie widzialem jak go pisalem.

> Taktowanie core: 250Mhz. Pamiec: Radeonator pokazal 400Mhz (czyli jak
> rozumiem = 200 x 2). Taktowanie wskazuje wiec chyba na 7500LE

A cholera. Pamiec na 330 (?!) Mhz. Czyli tak jak w 7500LE i to na SDRAM
(166), tyle ze x2.

> Pamieci Samsunga, 4 kosci. Dziwne, wszystko co widzialem mialo wiecej
kosci.

4 kosci l a c z n i e (z obu stron karty). Obejrzalem wiele zdjecie w necie
i tylko jakis 7500LE tak mial. Ostatnie cyfry na pamieci "TC 60".

> Wg roznych id numerow jest to Unitech Electronics,
> karta Optimus 7500

znalazlem review tej karty, wyglada inaczej. Moja ma taki sam kod producenta
i procesora, ale inny subsytem id (ktorego zreszta w ogole nie ma na liscie
ATI)

> Po podkreceniu do 290/230 dala w 3dMarku 99% tego co wg bazy internetowej
> daje Radeon 7500

290/200. Wiec chyba jednak DDR. Duzo wiecej nie moge podkrecic pamieci.
Skala sie konczy.

Moje wnioski: Radeon 7500 DDR, ale na pamieci 6 ns, dlatego nisko
taktowanej.