Re: Start na K7S5A

Autor: Jacek Maciejewski (jacmac-nospam_at_go2.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 08:49:02 MET

Ogryzek naskrobał:

>Użytkownik "Jacek Maciejewski" <jacmac-nospam_at_go2.pl> napisał w
>wiadomości news:Xns932058CD79FCAjingjang_at_193.110.122.80...

>Płyta ECS K7S5A. To i płyta może być w to zamieszana?
>Kiedy rozruch się już rozpocznie, to nie staje, tak że nie wiem
>jak by to było z resetem. Problem z tym, żeby właśnie się zaczął.

A... zgadłem! Ja też mam taka płytę. Możemy założyć klub.
Objawy sa takie że jak na dłużej
wyłączę to potem uruchomi się raz na jakieś 20 razy. W pozostałych
przypadkach jest jak piszesz - lampki migną, zamieli dyskiem i stop,
jeszcze przed pierwszym beep.
Pomaga albo wyłączenie na siłę i ponowne włączenie albo wykonanie
resetu. Ciekawe że szybki restart kompa wychodzi za każdym razem.
Mam zamiar napisać do ECS-a z tym problemem, ponieważ wypróbowane
biosy nie polepszyły sytuacji.
No i jeszcze powiedz jaki masz zasilacz. Nie jest wykluczone że
napięcia na wyjściach pojawiają się w niewłaściwym czasie lub
sekwencji. ja mam Codegena 300W i niektórzy radzili zmienić na
Enlight'a ;)

--
Jacek