Re: Asus - CD-ROM

Autor: Mateusz Mazur (matmaz_at_wp.niecierpiespamu.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 08:14:41 MET

In article <b2f2eh.3vu7ne7.1_at_kretyn.kretynozol>, podolany_at_poczta.wp.pl
says...

> co sie dziwisz? dostales jakas standardowa odpowiedz od serwisu;
> pocieszajace jest to, ze odpowiedz ta musial wybrac z listy jakis
> prawcownik, poniewaz AFAIK automatyczne analizatory nie sa dostosowane
> to lamanej angielszczyzny;

Mnie rowniez kiedys tak milo zakskoczyli. Chodzilo wprawdzie o program
antywirusowy, ktory dostalem z plyta glowna i z ktorym mialem problemy.
Opisalem je, rowniez lamana angielszczyzna;-) i na drugi dzien przyszla
odpowiedz. Bardzo dokladnie napisali co mam zrobic, a na dodatek podali
linka do update'u. Coz, kilienta trzeba szanowac...
Pozdrawiam
Mateusz Mazur

--
Moj adres mailowy wymaga korekty!