Re: ?? Najbardziej wspolczesna plyta ze slotem ISA ?

Autor: oVo (ovo_at_wykasuj.to.poczta.onet.pl)
Data: Thu 13 Feb 2003 - 07:52:45 MET

Uzytkownik przedstawiajacy sie jako adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
napisal mniej wiecej Thu, 13 Feb 2003 00:29:26 GMT (o ile mu zegarek
dobrze chodzi) cos takiego:

>co konkretnie chcesz wlozyc w to zlacze ISA? bo do zastosowan
>ogolnodomowych np. do wszystkie rodzaje sprzetu maja juz odpowiedniki
>w kartach PCI zas karty ISA o pochodzeniu naukowopochodnym moga nie
>wspolpracowac z nowszymi plytami ze zlaczem ISA;

A ja mam skaner ręczny Logitecha kolorowy z kartą ISA i od kiedy nie
mam już płyty z ISA to cierpię bo skanowanie normalnym skanerem np.
ilustracji z książki wiąże się z jej rozwaleniem a żaden aparat
cyfrowy nie ma tak dużej rozdzielczości.
No i mój Gravis leży odłogiem.
Za to AGP x8 jest rzeczywiście strasznie wszystkim potrzebne, a i
przez Firewire i USB 2.0 tyle urządzeń można sobie podpiąć że szok.
Wkurzający jest ten postęp.

Pozdrawiam

oVo